E-rinkodara ir WEB 2.0 fenomenas

: InfoBalt 2009

20 Geg 2009

Interneto Marketingo Laboratorija, asociacija „Infobalt“
Žydrūnas Sadauskas
E – rinkodaros konsultantas. Du metus aktyviai konsultuoja stambiausias Lietuvos įmones e – rinkodaros strategijų formavimo klausimais. Veda e-rinkodaros seminarus ir praktinius mokymus Lietuvoje. Kingstono Universiteto, Londonas, absolventas. Septyneri metai, e marketingo, darbo patirties Didžiojoje Britanijoje.


1 komentaras apie E-rinkodara ir WEB 2.0 fenomenas

Avatar

Ramunas

Birželis 2nd, 2009 at 12:50

Nesutinku apie domenų atspindejima. Prekinis svarbiau ir isskirtinumas svarbiau nei tikslinis domenas ir atsitiktiniai vartotojai is Google. Mano argumentai http://www.kriause.com/?p=205

  • student grants: My cousin recommended this blog and she was totally right keep up the fantastic work! [...]
  • Linas: :) O cia gi musu Briedis:) Maladec! [...]
  • school grants for women: found your site on del.icio.us today and really liked it.. i bookmarked it and will be back to check [...]
  • Prikolas: Neberodo video, ikelkite dar karta. aciu. [...]
  • Prikolas: Labai geras renginukas jaunimui, uzskaitau! [...]

Sekite mus!

Posting tweet...